termékek

GYIK

Vásárlással kapcsolatos gyakori kérdések

Hogyan tudom a terméket megrendelni?
  • Megrendelés / Vásárlás ONLINE:
    • A kiszemelt termék(ek) mellett nyomja meg a kosár gombot.
    • A weboldal felugró ablak formájábában ajánlhat Önnek terméket, esetleg szolgáltatást, amennyiben ezekre nem tart igényt, a sarokban található X segítségével tudja bezárni.
    • A rendelési folyamat folytatásához kattintson a "kosaram"-ra, melyet a jobb felső sarokban talál.
    • A képernyő a kosárra ugrik. Itt eldöntheti, hogy tovább nézelődik, vagy rögtön megrendeli ezt a terméket. A kért mennyiségen is módosíthat még itt, vagy akár törölheti a terméket a kosárból.
    • Amennyiben rendelkezik kuponkóddal, azt kizárólag itt tudja beváltani.
    • A következő lépéshez kattintson "tovább a rendeléshez".
  • Ezt követően már csak az alábbi lépéseket kell követnie:
    • Adatok megadása
    • Fizetési és szállítási módok kiválasztása
    • Megrendelés áttekintése
    • A már korábban megadott adatainak ellenőrzése.
    • Itt megjegyzést is fűzhet a megrendeléséhez.
    • Sikeres megrendelés
Melyik a rendelési azonosító?
  • Minden megrendelésről e-mail-ben automatikus visszaigazolást küldünk. Ebben az e-mail-ben szerepel a megrendelés száma, melynek a formátuma: 83426-xxxxxx.
  • Ez a szám segít beazonosítani a megrendelést, illetve ennek megadásával tud kollégáinknál a rendeléséről érdeklődni / módosítattni / töröltetni.
Miért nem kaptam visszaigazoló emailt / értesítést a megrendelésről?
  • Minden megrendelésről automatikus visszaigazolást küldünk. Amennyiben ezt nem találta a levelek között, kérjük nézze meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappában is. Amennyiben semelyik mappában nem találja, előfordulhat, hogy rossz e-mail címet adott meg. Ez esetben ügyfélszolgálatunknál tud segítséget kérni (online.kapcsolat@interalfa.hu), hogy a számlázási név alapján visszakeressék megrendelését.
Mikorra várható a rendelésem?
  • Amennyiben a termék készleten található, a szállítás 1-3 munkanapot vesz igénybe.
  • Amennyiben a termék külső készleten található, plusz 1-3 munkanap beszerzési idővel kell számolnia.
  • A kapott visszaigazolásban feltüntetjük a termék várható beérkezési idejét, előfordulhat egyes termékek esetében, hogy a beszerzése több időt vesz igénybe.
  • Érdeklődni a honlapunkon található chat-es felületen, vagy e-mail-ben az online.kapcsolat@interalfa.hu-n lehet a rendelésszám (amit a visszaigazoló e-mail-ben kapott) megadásával, és munkatársaink készséggel segítenek Önnek.
  • A feladást követően a szállítás pontos idejéről a futárszolgálat tud Önnek felvilágosítást adni.
Tudok-e módosítani a szállítási címen?
  • Kérjük, küldje el a megrendelésszámmal mellékelve a helyes címet e-mail-ben az online.kapcsolat@interalfa.hu-ra, és kollégáink javítják a címet.
Tudok-e módosítani a rendelésen? (más terméket helyette, még hozzátenni terméket)
  • Kérjük, küldje el nekünk a megrendelésszámmal mellékelve a választott termék cikkszámát e-mail-ben az online.kapcsolat@interalfa.hu-ra, kollégáink intézkednek az ügyben.
Tudok-e törölni terméket a rendelésből?
  • Kérjük, küldje el nekünk a megrendelésszámmal mellékelve a megrendelésről törölni kívánt termék cikkszámát e-mail-ben az online.kapcsolat@interalfa.hu-ra, kollégáink intézkednek az ügyben.
Hogyan tudom törölni a rendelésem?
  • Kérjük, küldje el a online.kapcsolat@interalfa.hu-ra a megrendelésszámát (amit a visszaigazoló e-mail-ben kapott) az ok megjelölésével, és munkatársaink törlik a kívánt rendelést.
  • Amennyiben bankkártyával előre fizetett, kérjük igényét mindenképpen e-mailben jelezze bankszámlaszámának feltüntetésével!
Hogy tudok terméket visszaküldeni?
  • Amennyiben a termék nem megfelelő (nem tetszik / nem jó a méret stb.)
    • Kérem, töltse ki az itt is megtalálható ŰRLAPOT (KLIKK: IDE), és kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot
    • Miután visszaérkezett a csomag, kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot, amennyiben az még szükséges, egyeztetni tudnak a részletekről.
Hogyan tudom a terméket kicserélni? Hogyan/hol tudom a cserét intézni?
  • Kérjük, töltse ki az itt is megtalálható ŰRLAPOT (KLIKK: IDE), és kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot
Hogyan tudok elállni a vásárlástól?
  • Kérjük, töltse ki az itt is megtalálható ŰRLAPOT (KLIKK: IDE), és kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot
    Maximum 14 nap áll rendelkezésünkre a megadott összeget visszautalni.
    Az utalásról e-mailben fogják értesíteni.
Nem kaptam számlát
  • A számlát elektronikusan küldjük ki a megrendeléskor megadott email címre. Kérjük nézze meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappába is. Amennyiben nem találta, kérjük jelezze kollégáinknak az online.kapcsolat@interalfa.hu email címen.

Szállítással kapcsolatos gyakori kérdések

Hol tart a csomagom / rendelésem?
  • Rendelését minden alkalommal tudja követni a saját fiókjában és a folyamatos visszaigazoló emailekben. Ezen kívül Ön is követheti az adott fuvarlevélszámok alapján a választott szállítmányozó weboldalán.

Hogyan tudom elérni a futárt?
  • Amennyiben GLS házhozszállítást választott, úgy a kiszállítás reggelén email üzenetben tájékoztatja a GLS a futár elérhetőségéről, valamint a várható szállítási időről.  

OKKE.HU
Ajándék Termékek
OKKE.HU
16:30-ig Rendelhetsz
OKKE.HU
Óriási Választék
OKKE.HU
Gyors Szállítás