GYIK
Vásárlással kapcsolatos gyakori kérdések
Hogyan tudom a terméket megrendelni?
- Megrendelés / Vásárlás ONLINE:
- A kiszemelt termék(ek) mellett nyomja meg a kosár gombot.
- A weboldal felugró ablak formájábában ajánlhat Önnek terméket, esetleg szolgáltatást, amennyiben ezekre nem tart igényt, a sarokban található X segítségével tudja bezárni.
- A rendelési folyamat folytatásához kattintson a "kosaram"-ra, melyet a jobb felső sarokban talál.
- A képernyő a kosárra ugrik. Itt eldöntheti, hogy tovább nézelődik, vagy rögtön megrendeli ezt a terméket. A kért mennyiségen is módosíthat még itt, vagy akár törölheti a terméket a kosárból.
- Amennyiben rendelkezik kuponkóddal, azt kizárólag itt tudja beváltani.
- A következő lépéshez kattintson "tovább a rendeléshez".
- Ezt követően már csak az alábbi lépéseket kell követnie:
- Adatok megadása
- Fizetési és szállítási módok kiválasztása
- Megrendelés áttekintése
- A már korábban megadott adatainak ellenőrzése.
- Itt megjegyzést is fűzhet a megrendeléséhez.
- Sikeres megrendelés
Melyik a rendelési azonosító?
- Minden megrendelésről e-mail-ben automatikus visszaigazolást küldünk. Ebben az e-mail-ben szerepel a megrendelés száma, melynek a formátuma: 83426-xxxxxx.
- Ez a szám segít beazonosítani a megrendelést, illetve ennek megadásával tud kollégáinknál a rendeléséről érdeklődni / módosítattni / töröltetni.
Miért nem kaptam visszaigazoló emailt / értesítést a megrendelésről?
- Minden megrendelésről automatikus visszaigazolást küldünk. Amennyiben ezt nem találta a levelek között, kérjük nézze meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappában is. Amennyiben semelyik mappában nem találja, előfordulhat, hogy rossz e-mail címet adott meg. Ez esetben ügyfélszolgálatunknál tud segítséget kérni (online.kapcsolat@interalfa.hu), hogy a számlázási név alapján visszakeressék megrendelését.
Mikorra várható a rendelésem?
- Amennyiben a termék készleten található, a szállítás 1-3 munkanapot vesz igénybe.
- Amennyiben a termék külső készleten található, plusz 1-3 munkanap beszerzési idővel kell számolnia.
- A kapott visszaigazolásban feltüntetjük a termék várható beérkezési idejét, előfordulhat egyes termékek esetében, hogy a beszerzése több időt vesz igénybe.
- Érdeklődni a honlapunkon található chat-es felületen, vagy e-mail-ben az online.kapcsolat@interalfa.hu-n lehet a rendelésszám (amit a visszaigazoló e-mail-ben kapott) megadásával, és munkatársaink készséggel segítenek Önnek.
- A feladást követően a szállítás pontos idejéről a futárszolgálat tud Önnek felvilágosítást adni.
Tudok-e módosítani a szállítási címen?
- Kérjük, küldje el a megrendelésszámmal mellékelve a helyes címet e-mail-ben az online.kapcsolat@interalfa.hu-ra, és kollégáink javítják a címet.
Tudok-e módosítani a rendelésen? (más terméket helyette, még hozzátenni terméket)
- Kérjük, küldje el nekünk a megrendelésszámmal mellékelve a választott termék cikkszámát e-mail-ben az online.kapcsolat@interalfa.hu-ra, kollégáink intézkednek az ügyben.
Tudok-e törölni terméket a rendelésből?
Hogyan tudom törölni a rendelésem?
- Kérjük, küldje el a online.kapcsolat@interalfa.hu-ra a megrendelésszámát (amit a visszaigazoló e-mail-ben kapott) az ok megjelölésével, és munkatársaink törlik a kívánt rendelést.
- Amennyiben bankkártyával előre fizetett, kérjük igényét mindenképpen e-mailben jelezze bankszámlaszámának feltüntetésével!
Hogy tudok terméket visszaküldeni?
- Amennyiben a termék nem megfelelő (nem tetszik / nem jó a méret stb.)
Hogyan tudom a terméket kicserélni? Hogyan/hol tudom a cserét intézni?
Hogyan tudok elállni a vásárlástól?
Nem kaptam számlát
- A számlát elektronikusan küldjük ki a megrendeléskor megadott email címre. Kérjük nézze meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappába is. Amennyiben nem találta, kérjük jelezze kollégáinknak az online.kapcsolat@interalfa.hu email címen.
Szállítással kapcsolatos gyakori kérdések
Hol tart a csomagom / rendelésem?
-
Rendelését minden alkalommal tudja követni a saját fiókjában és a folyamatos visszaigazoló emailekben. Ezen kívül Ön is követheti az adott fuvarlevélszámok alapján a választott szállítmányozó weboldalán.
Hogyan tudom elérni a futárt?
-
Amennyiben GLS házhozszállítást választott, úgy a kiszállítás reggelén email üzenetben tájékoztatja a GLS a futár elérhetőségéről, valamint a várható szállítási időről.